خبر داری؟
نوشته شده توسط : ناهید

 

 

هنوز آیا دو چشمت شوق دیدار مرا دارد؟

                         به یادت مانده پیمانت؟

                                            خبر داری خودم را در تو می بینم؟

                                                                                                   اگر روزی نباشی تو!!!

                                                                                                                                خودم را هم نمی بینم!!!

                                خبر داری؟؟؟

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 137
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
FATYMA در تاریخ : 1389/11/24/0 - - گفته است :
سلامی دوباره
راستی ناهید ایمیلت نرسیده بود.در اسرع وقت دوباره بفرستش.باشه؟؟؟؟؟؟؟
بای بای

/weblog/file/img/m.jpg
امید در تاریخ : 1389/11/24/0 - - گفته است :
به سلام ناهید خانوم خودمون
آفتاب از کدوم بر آمده که ناهید خانوم یاد ما کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
من سر نمیزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اینقد آمدم به وبت که خدا میدونه ولی تو نبودی
منم گرفتارم ناهید جون؟ ولی میام سر میزم ولی تو یک دفعه میری دیگه خبری ازت نمیشه.
من که همیشه به یادتم ناهید جون
راستی کارشناسی قبول شدی؟ کجا؟
در ضمن اگه قابل دونستی لینکم کن
زود زودم سر بزم بهم که دلمون برات تنگ نشه ناهید جون
فعلا بای

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
ناهید جان اگه با من کاری داشتی و من نبودم ،تو پروفایلم راههای ارتباطی با خودم رو گذاشتم . میتونی از یکی از اون راهها باهام ارتباط برقرار کنی . منتظرم . بدرود و شب خوش

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
سلام ناهید .ممنون از اینکه بهم سر زدی . شما هم وب قشنگی داری . من هم لینکت کردم . در ضمن دوست دارم بیشتر با هم تبادل اطلاعات داشته باشیم و بیشتر به هم سر بزنیم.راستی من هم قبلا بلاگفا بودم ولی اینجا خیلی خوبه
پاسخ:مرسی جوابمو دادی. منم موافقم . من هرشب(شاید بعضی شبا نباشم) هستم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: